ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

ترفندهای بهتر دیده شدن در اینستاگرام

قبل از هر چیز باید بگم اگر قصد فعالیت در پلتفرمهایی چون اینستاگرام را داری. باید پیش از شروع فعالیت در آن، ابتدا نقشه راه خودت رو بچینی. لازم هست ابتدا با خودت بشینی و ببینی دقیقا هدفت از راه اندازی اینستاگرام چیه. باید برنامه ریزی کنی و مطابق برنامه ات پیش بری. این رو باید بدونی که اگر وارد اینستاگرام شدی و ی مدت فعالیت کردی و بعد فعالیتت کم شد نه تنها از این پلتفرم محبوب نتیجه نمیگیری بلکه نتیجه منفی هم میگیری البته که نه تنها این پلتفرم بلکه در همه پلتفرم ها همین هست. باید مداومت داشته باشی.

خب حالا فرض رو بر این میذاریم که شما فعالیتت رو قوی شروع کردی و مداومت هم داشتی. با این فرض میخوایم ببینیم چه کنیم که فروش بیشتری داشته باشیم و یا کسب و کارمون بهتر دیده بشه .

یکی از مهم ترین و پایه ای ترین ترفندهای بهتر دیده شدن در اینستاگرام اینه که اکانتت حتما بیزینس باشه. حالا میپرسی چرا خب با اکانت معمولی هم میشه فعالیت خوبی داشت. اینکه ما اصرار داریم اکانتت بیزینس باشه واسه اینه که هر کاری اگر بخواد مطلوب انجام بشه باید بررسی و آنالیز بشه و معایب و مزیت هاش برآورد بشه. حالا وقتی تو اکانتت رو بیزینسی انتخاب می کنی زمینه های بررسی برات محیا میشه.

دوم ترفندهای بهتر دیده شدن در اینستاگرام این هست که اگر پروفایل خوبی نداشته باشی در نگاه اول خیلی از مخاطبات رو از دست میدی. پس برای اینکه بهتر دیده بشی باید ی شرح خوب، ساده، مختصر و مفید از خودت و کسب و کارت توی پروفایلت ارائه بدی.

خب این پروفایل شامل عکس، و محتوای متنی میشه. بهت توصیه میکنم حتما اگر شرکت هستی یا هر کسب و کار دیگه ای که لوگو و برند خاص خودت رو داری حتما از نسخه اصلی و مرتبط با کسب و کارت استفاده کن. این به اعتبارت کمک میکنه.

حالا بریم سراغ بیوگرافی و ترفندهای بهتر دیده شدن در اینستاگرام؛ در این بخش شما باید بتونید تو کم ترین کلمات کسب و کارتون رو به بهتر شیوه و کلام به مخاطب معرفی کنید. طوری که مخاطب با یک نگاه متوجه بشه کسب و کار شما چیه و چه خدماتی ارائه میدید

لازم هست اگر وب سایت دارید حتما آدرس آن را در پیج خودتون قرار بدید و از شماره های معتبر استفاده کنید. اینجوری اعتماد مشتری خودتون رو بالا می برید. علاوه بر این به رشد و افزایش بازدید سایتتون هم کمک خواهید کرد. بهتر آدرس سایت خودتون رو حتما با لینک قرار بدید که مستقیم از بایوی شما قابل دسترسی باشد.

بعد از راه اندازی یک پیج با مشخصات بالا شروع کنید به فعالیت مفید. مطالب و محتواهای جذاب بسازید. با مخاطبانتون تعامل داشته باشید و روزانه حضور خودتون رو در اینستاگرام ادامه بدید. در کنار اون باید با اینفلوئنسرها نیز تعامل کنید و از اونها کمک بگیرید.

 

به این مقاله امتیاز دهید
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
سبد خرید
  • امکان ایجاد یک حسابداری کوچک
  • امکان تعریف انبارها، کالاها و محصولات سازمان
  • امکان مشخصات دهی به هر یک از کالاها مانند رنگ، تعداد، گارانتی و ….
  • امکان تعریف نوع حساب؛ کل، معین و تفضیلی
  • امکان اتصال مشتریان به حساب های تفضیلی
  • امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور خرید
  • امکان اریال پیش فاکتور از طریق ایمیل و فکس از درون سامانه
  • امکان چاپ پیش فاکتور و فاکتور در قالب های مختلف
  • امکان گزارش گیری پیش فاکتور و فاکتورهای صادر شده