وب سایت شخصی =
رزومه دیجیتال

چه گروهی نیاز به وب سایت شخصی دارن ؟؟؟

وب سایت شخصی مثل یک پروفایل شخصی هست که بجای معرفی شما، حرفه و شغل شما رو به دیگران معرفی میکنه. و به مخاطبان شما اجازه میده خیلی راحتتر شما رو پیدا کنند. و سوالات و ابهاماتی در خصوص شما و حرفه شما دارن رو براحتی رفع کنند. وب سایت رو هر شخصی میتونه داشته باشه . اما اینکه برای کدوم گروه داشتن اون جزو ملزمات هست باید بگم گروه وکلا، مدرسان، مشاوران و پزشکان و .......

مزایای داشتن وب سایت شخصی

رزومه آنلاین

امکان دریافت درخواست از کارفرمایان

امکان اشتراک توانمندی ها

نقاط قوت، استعدادها، توانایی ها و ...

افزایش خلاقیت شما

برای بهتر دیده شدن دست به خلاقیت خواهید زد

رزومه پویا

امکان بروز نمایی و پویا نمای وب سایت بیشتر از رزومه

ارتقا برند شخصی

تلاش برای کسب مهارت های بیشتر و ارتقا شخصی

برندسازی با وب سایت شخصی

هر عنوان شغلی که داشته باشی، طراح، عکاس، پزشک، معلم و ..... اگر به درستی وب سایت شخصیت رو طراحی کنی و با برنامه مدون اون رو بروز نگه داری تاثیرات فوق العاده اون رو در کسب و کارت متوجه میشی، داشتن وب سایت بهت کمک میکنه تا دامنه مخاطبانت بدون محدودیت زمانی و مکانی گسترش پیدا کنه. اگر محصول یا خدماتی رو عرضه می کنی می تونه براحتی دیده بشه.

اکثر افراد به شرکت ها و سازمان های بزرگی اعتماد میکنن و کمتر به افرادی که بصورت مجزا فعالیت میکنند. این یعنی عدم اعتماد به کسب و کارهای کوچک. اما شما با ساخت یک وب سایت شخصی، اشتراک تجارب خود، نمونه کارها، پروژه های انجام شده و نمایش توانمندی ها، استعدادها و تجربیات خود می توانید این اعتماد را برای خود به ارمغان بیاورید.
یک برند برای معروف شدن نیاز داره تا حجمی از تبلیغات خود را در معرض دید قرار دهید. اما شما با داشتن یک وب سایت شخصی و اشتراک اطلاعات مفید و سازنده با مخاطبان نه تنها می توانید آنها را جذب بلکه سبب اشتراک اطلاعات شما با دیگران شوید. این خود نوعی برندسازی است.

علاوه بر آن، هر گونه دستاورد جدید، نوآوری، محصول یا خدمات جدید را می توانید به راحتی در معرض دید قرار دهید و ارتباط خود را با مخاطبانتان پیوسته برقرار نگه دارید. فعال بودن پیوسته شما ، امکان ارتباطی موثر با مخاطبانتان را برقرار خواهد کرد.

ساخت رزومه آنلاین

اگر دوست داری بهترین رزومه آنلاین رو داشته باشی تنها با ثبت درخواست کافیه یک وب سایت شخصی عالی داشته باشی