ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

تبلیغات کلیکی یا ppc

شاید بسیار کم و یا اصلا در مورد تبلیغات کلیکی یا ppc شنیده باشید. این تبلیغات رو میتونید از آژانس های دیجیتال مارکتینگ دریافت کنید. پس الان مطمعنا کنجکاو هستید. دوست دارید بیشتر بدانید این نوع بازاریابی چیست؟

PPC مخفف pay-per-click، شیوه ای جدید از تبلیغات دیجیتال است. این حوزه از زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ است. تبلیغات کلیکی در ازای هر کلیک از وب سایت شما یک مبلغی از شما دریافت میکنه. این نوع تبلیغات به اشکال و ابعاد مختلف وجود دارد. از متن، تصویر، ویدئو و …. استفاده تا مخاطب را با یک کلیک به سمت وب سایت شما سوق دهد.

تبلیغات کلیکی یا ppc

تبلیغات کلیکی یا ppc در اشکال و اندازه های مختلف (به معنای واقعی کلمه) وجود دارد. عموما از متن، تصویر، ویدیو یا ترکیبی تشکیل میشه. این تبلیغات در پلتفرها و فضاهای انلاین قرار میگیره. تا معرض دید کاربران قرار بگیره.  باید گفت که همه تبلیغان کلیدی تنها در وب سایت انجام نمیشن. بلکه در شبکه های اجتماعی نیز بکار گرفته می شود. این کار امکان دیده شدن محصولات و خدمات را بیشتر میکنه. بازدید وب سایت شما را بالا میبره و احتمال خرید از سایت را افزایش می ده. در عین حال بصورت غیر مستقیم به سئو خارجی سایت شما کمک می کنه.

هزینه تبلیغات در ازای هر کلیک وابسته به مکانی است که آن تبلغ قرار میگیرد. مسلما جایگاه های پر بازدید هزینه بالاتری رو به خود اختصاص می دهند.

تبلیغات کلیکی یا ppc یک گزینه رایج برای کمپین های آنلاین است، اما تنها مدل نیست. بنابراین، مهم است شیوه آن را از دیگران تمایز دهیم

PPM (پرداخت در هزار). در اینجا، تبلیغ‌کننده به ازای هر هزار بار نمایش مبلغ ثابتی را پرداخت می‌کند، یعنی هر بار که تبلیغ هزار بار به کاربران نشان داده شود. با استفاده از این روش به دلیل مشکلات در پیش بیتی تعداد کلیک ها شما نمی‌دانید برای هر بازدید چقدر هزینه می‌کنید.

PPA (پرداخت برای اکتساب). در این حالت، تبلیغ‌کننده هر بار که کاربر اقدام خاصی را انجام می‌دهد، مانند دانلود یک برنامه، مبلغی را پرداخت می‌کند. بنابراین، ارتباط بین هزینه و اهداف حتی بیشتر از مورد PPC مشهود می شود.

به این مقاله امتیاز دهید
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
سبد خرید
  • امکان ایجاد یک حسابداری کوچک
  • امکان تعریف انبارها، کالاها و محصولات سازمان
  • امکان مشخصات دهی به هر یک از کالاها مانند رنگ، تعداد، گارانتی و ….
  • امکان تعریف نوع حساب؛ کل، معین و تفضیلی
  • امکان اتصال مشتریان به حساب های تفضیلی
  • امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور خرید
  • امکان اریال پیش فاکتور از طریق ایمیل و فکس از درون سامانه
  • امکان چاپ پیش فاکتور و فاکتور در قالب های مختلف
  • امکان گزارش گیری پیش فاکتور و فاکتورهای صادر شده