ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

تاثیر ویدئو بر سئو

تاثیر ویدئو بر سئو

اگر درباره سئو بدانیم و آیتم های موثر بر سئو وب سایت. بدون شک می دانید که دست یافتن به رتبه های بالا در سرچ موتورهای جستجو تنها با افزودن تعداد لینک و محتوای متنی حاصل نمی شود.

سئو دارای استراتژی ها و راهکارهای بسیاری است. مجموعه ای از آنها سبب بالا رفتن رتبه خواهد شد. جالب اینجاست که با گذشت زمان زیادی از بکارگیری راهکارهای سئو بر روی وب سایت ها هنوز هم دیده می شود که اهمیت چندانی به بهینه سازی محتوای ویدئویی داده نمی شود. برخی تصویر می کنند ربات‌ها نمی‌توانند ویدیو را تماشا کنند. آن‌ها معتقدند فقط می‌توانند فراداده (Meta Data) متن را مانند عنوان و برچسب‌ها مشاهده کنند. پس آنها نمی‌توانند محتوای ویدیو را بررسی، فهرست‌بندی و رتبه‌بندی کنند. در نتیجه بر این باورند که محتواهای ویدئویی تاثیر چندانی بر بهینه سازی موتورهای جستجو نخواهند داشت. اما خبر خوب این است که هنوز راه‌هایی وجود دارد که ویدیوهای شما توسط موتورهای جستجو دیده شوند.

باید بدانید که ویدئو و محتوای دیداری، یکی از آیتم های موثر بر سئو سایت است. تاثیر ویدئو بر سئو می توانند با محتواهای جذاب، با ارزش و مفید سبب جذب مخاطب به وب سایت شوند. با ماندگاری مخاطب در صفحه ترافیک وب سایت را بالا ببرند. و سبب افزایش سئو سایت شوند.

اگر به درستی استفاده شود، ویدئوها می‌توانند فرم بسیار قدرتمندی از محتوا باشد و به روش‌های مختلف، سهم قابل توجهی در استراتژی کلی سئوی شما داشته باشد.

 

تاثیر ویدئو بر سئو

برای مثال شما با ایجاد یک ویدئو موثر و اشتراک آن در شبکه های اجتماعی می توانید تعداد زیادی لینک به وب سایت روانه کنید و در قبال آن بازدید دریافت کنید. اما توجه به این نکته مهم است که تنها ایجاد یک ویدئو و اشتراک ان کافی نیست. شما برای ویدئویی که میخواهید ایجاد کنید باید برنامه داشته باشید. باید ببینید مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ هدف شما از ایجاد این ویدئو چیست؟ می خواهید این ویدئو را با چه کسانی به اشتراک بگذارید؟ و با توجه به آیتم هایی این چنینی محتوا خود را آماده کنید. در واقع نیاز دارید تا قبل از تهیه ویدئو یک سناریو برای آن بنویسید. تا بازخوردی که از آن میگیرید مثبت باشد نه منفی.

شما نمی توانید یک محتوای بی ارزش ایجاد کنید و توقع داشته باشید تا دیگران آن را به اشتراک بگذارند. مردم به هیچ محتوای بی ارزشی لینک نمی دهند. پس اگر به دنبال دستیابی به موفقیت هستید باید محتوای با ارزش تولید کنید. این محتوا می توانند طنر باشد، جدی یا ترکیبی از آنها. باید بتواند مخاطب را برای دیدن آن تا انتها فرابخواند.

به این مقاله امتیاز دهید
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
سبد خرید
  • امکان ایجاد یک حسابداری کوچک
  • امکان تعریف انبارها، کالاها و محصولات سازمان
  • امکان مشخصات دهی به هر یک از کالاها مانند رنگ، تعداد، گارانتی و ….
  • امکان تعریف نوع حساب؛ کل، معین و تفضیلی
  • امکان اتصال مشتریان به حساب های تفضیلی
  • امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور خرید
  • امکان اریال پیش فاکتور از طریق ایمیل و فکس از درون سامانه
  • امکان چاپ پیش فاکتور و فاکتور در قالب های مختلف
  • امکان گزارش گیری پیش فاکتور و فاکتورهای صادر شده