۱. پست گذاری پیوسته
شما هم بارها و بارها شنیده اید که برای رسیدن به یک هدف باید ممارست و تکرار داشت. هیچ چیزی بدون سختی و تلاش بدست نمیاید. بنابرای برای اینکه بتوانید افراد زیادی را جذب کنید لازم است تا با تکرار و ممارست و بدون خستگی به راه خود ادامه دهید. شما باید بصورت پیوسته به تولید محتوای مفید و کاربردی برای مخاطبان خوب اقدام کنید و این کار را بصورت مستمر ادامه دهید. .
۲. تولید محتوای متنوع
محتواهای تکراری و یکنواخت با گذشت زمان دل زدگی میاورد. بنابراین تلاش کنید تا محتواهای جذاب و متنوع تولید کنید که در راستای کای خودتان باشد.. بهتر است روزی یک یا چند پست در فید بگذارید، اما باید استوری و ریلز هم بگذارید تا مخاطبان بهتر بتوانند با محتوایتان تعامل برقرار کنند. با ایجاد تنوع، جذابیت پستهایتان را حفظ کنید. برخی از پستهای محبوب در اینستاگرام
- عکس محصولات
- محتوای تولیدشده توسط کاربر
- محتوای ویدیویی
- مسابقات/هدایا
- عکسها و ویدیوهای پشتصحنه
- نکات و آموزشها
- تاییدنامهها و تقدیرنامهها
- سخنان الهامبخش
- میمها
- موضوعات داغ روز
۳. همکاری با اینفلوئنسرها
از راهکارهای اصلی رشد در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی به کمک اینفلوئنسرها است. این روش شامل یافتن اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کارتان، برقراری ارتباط با آنها و ایجاد کمپینی برای ارتقای کسبوکارتان توسط آنها است.
۴. تعامل و ارتباط با مخاطب
رشد طبیعی اینستاگرام با تعامل با مخاطبان بیشتر خواهد شد. اگر کامنت یا پیامی از مخاطبانتان دریافت میکنید باید ان رابه بهرتین شکل پاسخ بدهید تا مخاطب دل زده نشود و همچنان مخاطب شما بماند. با پاسخدهی هوشمندانه و دقیق به مطالبی که درباره برندتان میگویند، به مخاطبان نشان دهید که صدایشان را میشنوید. پیامهای بیمنطق و بیهوده نیازی به پاسخ ندارند و باید با نظرات منفی با ظرافت برخورد کنید، اما خیلی درگیر آنها نشوید.
۵. بهینه سازی بایو
از بایو نهایت استفاده را ببرید ، تعداد کارکترهای مجاز در بایو ۱۵۰ می باشد که باید هوشمندانه از آن استفاده کنید. بایو شناسنامه فعالیت شماست و بایستی به درستی خود را به مخاطب معرفی کنید.
تان را سریعتر میکند.