ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

گوگل آنالیتیکس چیست؟

گوگل آنالیتیکس چیست؟

گوگل آنالیتیکس چیست؟

گوگل آنالیتیکس راه حلی رایگان برای بررسی و تجزیه و تحلیل بازدید در وب سایت شما است. در واقع ابزاری جهت تجزیه و تحلیل وب است. آمار و تحلیل اولیه را برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و اهداف بازاریابی ارائه می دهد. این ابزار بخشی از پلتفرم بازاریابی گوگل است و برای هر کسی که حساب گوگل داشته باشد به صورت رایگان در دسترس است. ممکن است شما هر ماه هزاران یا حتی میلیون‌ها بازدیدکننده از وب سایتتان داشته باشید، اما اگر چیزی در مورد آنها ندانید، این بازدیدکنندگان عملاً بی‌معنی هستند. گوگل آنالیتیکس با ابزارهای قوی تجزیه و تحلیل وب و گزارش دهی خود، می تواند به شما کمک کند از بازدیدکنندگان بیشترین بهره را ببرید و به طور بالقوه آنها را به مشتری تبدیل کنید.

گوگل آنالیتیکس علاوه بر ردیابی تعداد بازدیدکنندگان، بینش های کلیدی در مورد نحوه عملکرد وب سایت شما و کارهایی که می توانید برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید، ارائه می دهد. شما می‌توانید از میزان ترافیک دریافتی وب‌سایت‌تان، ورودی ترافیک وب ساییتان که از کجا می‌آید و  شناساسس بازدیدکنندگان  و نحوه رفتارشان را ردیابی کنید. حتی می‌توانید فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی را رصد کنید، ترافیک اپلیکیشن‌های تلفن همراه را ردیابی کنید، روندها را شناسایی کنید و سایر منابع داده را برای کمک به تصمیم‌گیری‌های تجاری آگاهانه ادغام کنید.

این ابزار؛ آمار و تحلیل اولیه را برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و اهداف بازاریابی ارائه می دهد. همچنین بخشی از پلتفرم بازاریابی گوگل است و برای هر کسی که حساب گوگل داشته باشد به صورت رایگان در دسترس است.

از گوگل آنالیتیکس برای بررسی عملکرد وب سایت و جمع آوری داده های مرتبط با وضعیت سئو ساین اسنفاده می شود. از طریق این ابزار سازمان‌ها، ارگان ها و کسب و کارها و یا هر فرد استفاده کننده می توانند به منابع اصلی ترافیک در وب سایتشان دست پیدا کنند، موفقیت و موقعیت فعالیت‌ها و کمپین‌های بازاریابی خود را ارزیابی کنند، اهداف تکمیل شده (مانند خرید، افزودن محصولات به سبد خرید) را دنبال کنند، الگوها و روندهای تعامل کاربران را کشف کنند و سایر اطلاعات بازدیدکننده مانند اطلاعات جمعیتی را به دست آورند.  وب‌سایت‌های کوچک و متوسط غالبا از گوگل آنالیتیکس برای دست یابی به تجزیه و تحلیل رفتار مشتری استفاده می‌کنند که می‌تواند برای بهبود کمپین‌های بازاریابی، افزایش ترافیک وب‌سایت و حفظ بهتر بازدیدکنندگان استفاده شود.

در ادامه می توانید نحوه راه اندازی اولیه گوگل آنالیتیکس را بخوانید

به این مقاله امتیاز دهید
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
سبد خرید
  • امکان ایجاد یک حسابداری کوچک
  • امکان تعریف انبارها، کالاها و محصولات سازمان
  • امکان مشخصات دهی به هر یک از کالاها مانند رنگ، تعداد، گارانتی و ….
  • امکان تعریف نوع حساب؛ کل، معین و تفضیلی
  • امکان اتصال مشتریان به حساب های تفضیلی
  • امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور خرید
  • امکان اریال پیش فاکتور از طریق ایمیل و فکس از درون سامانه
  • امکان چاپ پیش فاکتور و فاکتور در قالب های مختلف
  • امکان گزارش گیری پیش فاکتور و فاکتورهای صادر شده