سامانه مدیریت مشتریان
نظم و ساماندهی به فروش، برنامه ریزی دقیق،
پیاده سازی برنامه و رسیدن به ایده ال ها
سامانه مدیریت مشتریان (CRM) سامانه ایست متشکل از تمام آنچه یک شرکت، کسب و کار و حتی مشاغل کوچک برای مدیریت و تجزیه و تحلیل عملکرد خود احتیاج دارند. سامانه مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM شیوه ها و استراتژی ها، فنونی را فراهم آورده است که توسط آنها می توانید کسب و کار خود را به راحتی مدیریت کنید. در واقع سامانه با یک نظم از پیش تعیین شده امکان حفظ مشتری و اطلاعات آن را برای شما فراهم می آورد. این اطلاعات می تواند شامل مشخصات شخصی مشتری، تاریخ خرید، نوع محصول خریداری شده، علائق مشتری باشد که از طریق کانال های مختلف مانند وب سایت شرکت، تلفن، چت آنلاین، پست مستقیم و … بدست آید. CRM امکان اضافه کردن مخاطبان از طریق اکسل، اکانت google و … را فراهم می آورد. از دیگر امکانات CRM تعیین چرخه های فروش و اطلاع رسانی است که مانند یک نقشه راه پلن اصلی کسب و کار را معرفی و روند آن را بصورت سیستمیک دنبال می کنید. کارمندان شما توسط چرخه های تعیین شده، وظایف کاری خود را دریافت، پیگیری و در پایان گزارش ارائه می دهند. امکان ارسال پیامک، تماس و … در این سامانه های تعیین شده است. آنالیز و تجزیه و تحلیل چرخه ها یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این سامانه ها است که به شما این امکان را می دهد تا در پایان عملکرد خود را تجزیه و تحلیل و نقاط ضعف و قوت خود را دریافت و اصلاح کنید.
امکانات سامانه مدیریت مشتریان (CRM)
سیستم مدیریت پروژه
- امکان تعریف و برنامه ریزی امور و فعالیت های مرتبط با پروژه ها
- کنترل نحوه انجام و اجرای پروژه ها
- زمانبدی و الویت دهی به لیست کارهای مرتبط با هر پروژه
- درجه دهی فعالیت ها بر حسب میزان اهمیت آنها با امکان رنگ دهی به اولویت ها
- امکان سطح دهی به فعالیته ها به صورت درختی
- امکان ایجاد تغییرات در ترتیب اجرا پروژه ها
سیستم مدیریت ارتباطات درون سازمانی
- کارتابل ویژه هر کاربر، با امکان عدم دسترسی سایر کاربران
- امکان دسترسی مدیر به کارتابل کارکنان؛ مشاهده و بررسی عملکرد لحظه به لحظه آنان
- امکان مکاتبه از طریق ایجاد نامه، ارسال جواب، پیوست و بایگانی نامه ها
- امکان ارجاع کارها به کارتابل سایر کاربران
- امکان رویت و بررسی کلیه مکاتبات درون سازمانی در بازه های زمانی خاص و در وضعیت های مختلف
- امکان مشاهده و دسترسی کاربر به کلیه وظایف از طریق کارتابل شخصی
سیستم گردش کار
- امکان طراحی چرخه کار متناسب با نوع کسب و کار، ویرایش و بروزرسانی آن
- مدیریت چرخه کار و بررسی لیست کارهای هر کاربر
- امکان زماندهی به فرآیندهای مختلف براساس روند کاری سازمان
- امکان ارجاع یک فرآیند یا مرحله از کاربری به سایر کاربران
- امکان درج توضیح در هر مرحله و زمان دهی برای پیگیری
- امکان تعیین وضعیت هر چرخه و بررسی معایب و مزایای نحوه کار
سیستم مدیریت ارتباطات درون سازمانی
- کارتابل ویژه هر کاربر، با امکان عدم دسترسی سایر کاربران
- امکان دسترسی مدیر به کارتابل کارکنان؛ مشاهده و بررسی عملکرد لحظه به لحظه آنان
- امکان مکاتبه از طریق ایجاد نامه، ارسال جواب، پیوست و بایگانی نامه ها
- امکان ارجاع کارها به کارتابل سایر کاربران
- امکان رویت و بررسی کلیه مکاتبات درون سازمانی در بازه های زمانی خاص و در وضعیت های مختلف
- امکان مشاهده و دسترسی کاربر به کلیه وظایف از طریق کارتابل شخصی
امکانات دیگر
سیستم صدور فاکتور
ادامه مطلب
سامانه مدیریت مشتریان
ادامه مطلب
سامانه پیام کوتاه
ادامه مطلب
سامانه ایمیل
ادامه مطلب
سامانه تماس تلفنی
ادامه مطلب
فرم های الکترونیکی
ادامه مطلب
نظرات برخی از مشتریان
سوالات متداول سامانه پیام کوتاه
به سامانه ای که به صورت تخصصی جهت ارسال، دریافت و مدیریت پیام کوتاه طراحی شده سامانه پیام کوتاه می گویند.
این سامانه کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، اوپرا و… ) دارید.
برای استفاده از سامانه پیامک به یک حساب کاربری نیاز است. به هر کاربر یک نام کاربری و رمز عبور اختصاص می یابد که با استفاده از آن ها می تواند وارد پنل اختصاصی خود شود و اقدام به تهیه و ارسال پیامک نماید..
خیر. پیش شماره های تعریف شده فعلی ۵۰۰۰ و ۳۰۰۰ هستند
بله – امکان دقیق گزارش گیری پس از ارسال ها وجود دارد
خیر-هیچ تفاوتی ندارد