ساخت تیزر تبلیغاتی

 

ساخت تیزر تبلیغاتی کوتاه، تیزر تبلیغاتی انیمیشنی، ساخت فیلم کوتاه

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

مراحل ساخت و سفارش تیزر تبلیغاتی

شاید شمایی که قصد ساخت تیزر تبلیغاتی رو داری. آشنایی کاملی با مفهوم تیزرها داشته باشید. اما خالی از لطف نیست که واسه اون دوستانی که نمی دونن دقیقا برای تبلیغ محصولاتشون چه راهکارهایی وجود داره این تعریف لازم باشه.
تیزرها یا محتواهای ویدئویی بهترین و موثرترین راه دیده شدن تبلیغات هر کسب و کاری هستن. محتواهایی جذاب، که میتونن در قالب های مختلفی مثل طنز، داستان، آموزشی و انگیزشی تولید بشن. برای تولید این قالب ها اول باید ی سناریو یا داستان موثر و دقیق طراحی بشه. بطوری که خارج از تبلیغات مستقیم به شکلی غیر مستقیم با داستان پردازی و جلوه های ویژه محصول، خدمت و دستاورد شما رو به مخاطب معرفی کنه.

در واقع ساخت تیزر تبلیغاتی، همون ایجاد محتوای ویدئویی است. این محتوای ویدئویی برای تبلیغ یک محصول، خدمت، دستاورد، دوره آموزشی و حتی تخفیفات در دوره های زمانی خاص ساخته می شن.
تیزرها با سناریوسازی، داستان پردازی، مخاطب را به شکل خودآگاهانه به سمت محصول سوق می ده.

خب حالا بریم مراحل ساخت تیزر رو با هم بررسی کنیم. برای ساخت و سفارش ی تیزر تبلیغاتی لازمه ۶ مرحله رو پشت سر بذاریم؛

aana
۱) تعریف جزئیات پروژه
error00
۴) پیش تولید تیزر
idea-100
۲) مشخص کردن هدف
prod
۵) تولید و تصویر برداری
graphic-design-1
۳) طراحی سناریو
dd46
۶) تدوین و صداگذاری

کدام تیزر تبلیغاتی مناسب کسب و کار من هست؟

اگر میخوای بدونی کدوم تیزر مناسب کسب و کارت هست باید ی آشنایی نسبی با هر تیزر داشته باشی. 

در ادامه تعاریف مختصری از انواع تیزر آوردیم، بهتر اول مطالعه اش کنی بعد درخواست تیزرت رو ثبت کنی و منتظر تماس ما بمونی.

این دسته از تیزرها به دلیل جذابیت بالا بیش از سایر انواع تیزر مورد توجه قرار میگیرند. در این نوع تیزر پس از داستان سرایی هدف تبلیغاتی شما در قالب انیمیشن و موشن گرافیک با جلوه های ویژه و به صورت دیجیتال تولید میشه. و در بستری بسیار جذاب به مخاطب شما ارائه می شود.

در ساخت تیزر رئال از افراد واقعی در قالب های مختلف استفاده می کنند. در این نوع تیزر ها ببینده بدون اینکه متوجه شوند، جذب تیزر خواهد شد. تیزرهای رئال عموما مخاطبین بیشتری داره. پس اگر خلاقانه و با ایده‌ای جذاب ساخته بشن. می تونند به سرعت در مخاطب نفوذ کنند. این نوع تیزرها می تونن باعث نزدیکی بیشتر مخاطب به شما بشه. آنها راحتتر به شما اعتماد می‌کند. و در اخر باید گفت راحتر ازتون خرید می کنند.

ساخت تیزر تبلیغاتی

سوالات متداول؟

در حال حاضر روش های بازاریابی مستقیم، کمترین جذابیت را برای مشتریان دارد. کمتر شخصی نسبت بهش علاقه نشان می ده. دیگه شما با تماس تلفنی نمی تونی کسی رو مجاب کنید. تا محصولات شما، خدمات شما و …. را خرید یا استفاده کند. بنابراین یکی از بهترین و موثرترین راه های تبلیغات غیرمستقیم و ایجاد انگیزه در مخاطب استفاده از محتواهای ویدئویی است. این محتواها با جلوه های ویژه حس کنجکاوی مخاطب را برانگیخته می کند.  او را بدنبال کسب اطلاعات بیشتر سوق می دهد. یعنی به شکلی غیرمستقیم مخاطب و ذهن او را درگیر خدمت، محصول و. … می کند.  حالا دیگه اونه که برای خرید یا استفاده از خدمات شما پیش قدم خواهد بود. و چون مشتاق دانستن بیشتر است. پس به راحتی قادر خواهید بود او را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید. 

تیزرها، کاربردهای متفاوتی دارند. شما میتونید برای

 ۱) معرفی برند خودتون یا به نوعی برندینگ استفاده کنید. تاثیری که ویدئو ها بر ذهن مخاطب دارند نوشته های طولانی نخواهند داشت. شما می توانید با یک تیزر کوتاه اما برنامه ریزی شده برندتون را در ذهن مخاطب حک کنید. 

۲) معرفی محصول؛ به وسیله تیزرها. شما می توانید محصولات، خدمات و ….. را به مخاطبانتان معرفی و ارائه کنید.

 

ثبت درخواست تولید تیزر !!!

از قدرت محتواهای ویدئویی قافل نشو !!!