ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

نکاتی که باید در ساخت تیزر رعایت کرد

تیزر تبلیغاتی در آژانس دیجیتال مارکتینگ

برای ساخت یک تیزر با کیفیت و مطلوب لازم هست از قبل برنامه ریزی داشته باشید و همه مراحل را مطابق برنامه پیش ببرید

برنامه ریزی 

ابتدا نقشه راه خودتون رو برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی بر روی یک برگه پیاده سازی کنید. شما باید لیستی از تمام کارهایی که می خواهید انجام دهید داشته باشید تا در هنگام فیلمبرداری دچار سردرگمی نشوید.

زمانی که برنامه ریزی برای کار خود داشته باشید قطعا در هر زمینه ای موفق می شوید. برنامه ریزی قبل از شروع به ساخت تیزر، نه تنها باعث رشد و پیشرفت کارتان می شود بلکه سبب کاهش اشتباهات شما می شود.

شناخت جامعه هدف

اینکه شما میخواهید تیزر را برای چه کسانی تهیه کنید، رنج سنی آنها، محدوده علایق آنها، و …. برای مثال اگر مخاطبا شما کودکان باشند. بهتر از شخصیت های کارتنی  رنگ های جذاب استفاده کنید.

اگر بتوانید ویدئو را جوری بسازید که توجه قشر وسیعی از جامعه را به خود جلب کند، شما یک برد بسیار‌ بزرگ‌‌ کرده اید زیرا علاقه مند کردن تعداد زیادی از افراد به ویدئویتان کار بسیار سختی است.

محدود کردن وسایل مورد استفاده

اگر در ابتدای راه هستید و بتازگی قصد دارید خودتان یک تیزر ایجاد کنید بهتر است بگویم نیازی نیست شما تمام تجهیزات مورد نیاز و تخصصی را داشته باشید تا بتوانید یک تیزر ایجاد کنید تا کم ترین وسایل هم میتوان این کار انجام داد. مهم ترین اصل در تهیه یک تیز خوب داشت خلاقیت و ایده های نو و جدید است. از طرفی قیمت محصولات بسیار بالا رفته است، شما به جای خرید وسایل زیاد برای بالا بردن کیفیت کارتان می توانید پول وسایل را ذخیره کنید و بعداً برای خرید تجهیزات واقعاً ضروری خرج کنید.

 

ویدئو کوتاه و موثر

جالب است بدانید مخاطبان از دیدن محتواهای طولانی مدت بیزار هستندو تنها چند دقیقه اول آن محتوا را به خوبی بیاد می اورد. هرچه زمان ویدئو تبلیغاتی شما بیشتر شود، از بینندگان آن کم می شود و بازخورد خوبی میان مردم ندارد.

یکی از مهم ترین نکات ساخت تیزر تبلیغاتی این است که هیچگاه زمان ویدئو خود را زیاد نکنید. شما باید تمام سعی خود را بکنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، مفهوم ویدئو خود را به مخاطب برسانید.

باید توجه داشته باشید که ویدئو ای که می سازید شروع خوبی داشته باشد، زیرا اگر ویدئو شما آغاز خوبی نداشته باشد، کاربر کلیپی که شما ساخته اید را رد می کند. این امر به دلیل آن است که امروزه دنیای تبلیغات بسیار گسترده شده است، مردم فقط و فقط به دنبال بهترین گزینه هستند و رقابت بر سر ثانیه ها است.

 

به این مقاله امتیاز دهید
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
سبد خرید
  • امکان ایجاد یک حسابداری کوچک
  • امکان تعریف انبارها، کالاها و محصولات سازمان
  • امکان مشخصات دهی به هر یک از کالاها مانند رنگ، تعداد، گارانتی و ….
  • امکان تعریف نوع حساب؛ کل، معین و تفضیلی
  • امکان اتصال مشتریان به حساب های تفضیلی
  • امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور خرید
  • امکان اریال پیش فاکتور از طریق ایمیل و فکس از درون سامانه
  • امکان چاپ پیش فاکتور و فاکتور در قالب های مختلف
  • امکان گزارش گیری پیش فاکتور و فاکتورهای صادر شده