راهکارهای افزایش فروش

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات و آموزش
  4. chevron_right
  5. راهکارهای افزایش فروش

راهکارهای افزایش فروش

بخش مهمی از سیکل و فرآیند فروش هر مجموعه یا کسب و کاری، پیدا کردن افراد جدید برای خرید محصول یا خدمات آن کسب و کار می باشد. این فرآیند برای برخی افراد دشوار است، اما گاهی هدف شما افزایش فروش است، در این مرحله شما باید بدانید که کدام استراتژی فروش برای مشتری هدف شما مؤثر است. ممکن است شما کالای خوبی دارید اما فروش خوبی ندارید؛  یا نمیدانید چگونه به مشتریان خود نزدیک شوید !! من به شما چند ترفند مفید خواهم داد.

تکنیک ها و استراتژی هایی افزایش فروش و درآمد بیشتر که به ما به شما توصیه می کنیم:

  • مردم مزایای یک خدمت و کالا را خریداری می کنند.

خوب است بدانید مردم محصولاتی را خریداری می کنند که خدمات و مزایای مطلوبی برای آنها به همراه داشته باشد. قبل از شروع فرآیند فروش خود لازم است لیستی از مزایا و خدماتی که محصول شما به مشتریانتان اهدا می کند تهیه کنید.

  • مشتریان خود را شناسایی کنید.

چه کسی تمال دارد محصول و خدمات شما را با علاقه زیاد و بدون تامل خریداری کند؟ یافتن جامعه هدف، براساس نیازسنجی مشتریان.

بهتر از در این مرحله سوالات زیر را از خود بپرسید

مشتریان شما چه رنج سنی را دربرمیگرند؟

چه جنسیتی دارند؟

آیا دارای تحصیلات هستند؟

چه قشری درآمدی از سطح جامعه را تشکیل می دهند؟

  • مشکل مشتریان خود را به خوبی شناسایی کنید

مشکلات مشتریان خود را شناسایی کنید و ببنید چه مشکلی از مشتریانتان را می توانید برطرف کنید. اگر مشتری خود را به درستی شناسایی کرده باشید و بتوانید در رفع مشکل آنها کمک کنید. مشتری به شما اعتماد کرده و در قبال خدمت شما حاضر به پرداخت مبلغ خواهد بود.

  • مزیت های رقابتی خود را توسعه دهید.

بر روی مزیت ها و نتایج و پیامدهایی که محصول یا خدمت شما برای مشتریان دارد تمرکز کنید و در تلاش کنید در میدان رقابت با رقیبان خود گوی سبقت را پیشی بگیرید.

  • استفاده از بازاریابی محتوا و رسان های اجتماعی

روش های بسیاری برای دریافت محصولات شما به مشتریانتان از گذشته تا به امروز وجود دارد. اما بهترین روش به روز  بودن با عصر جدید می باشد. در زمانی که بخش اعظمی از مردم نیمی از وقت خود را در رسانه های اجتماعی سپری میکنند نبود شما و عدم اشتراک گذاری محصولاتتان در این دنیای جدید سبب عقب ماندن شما و ندیده شدن شما می گردد و شانس شما را برای انتخاب شدن از سوی مخاطبان کم می کند.

  • روش فروش ۱۰۰ تماس را امتحان کنید

این روشی است که من برای اولین بار برای غلبه بر ترس از رد شدن از سمت شغلی ام، برای فروش استفاده کردم.

  • انتخاب قیمت مناسب

برای انتخاب قیمت مناسب لازم است که در مورد رقبا و قیمت های محصولات مشابه خود تحقیق و جستجو و بروز رسانی داشته باشید. اگر قیمتی بالارت از آنچه رقبای شما ارائه می دهند دارید لازم است مزایا و یا کیفیت مطولبی تری ارائه دهید. در غیر این صورت بالاتر بودن قیمت شما شانس شما را برای فروش کاهش می دهد.

  • روش های مذاکره مناسب را آموزش ببینید

مذاکره کننده ای موفق است که بدنبال یافتن راه حل و راهی باشد که دو طرف مذکره منفعت ببرند یعنی بدنبال موقعیت های برد – برد هستند. جایی که هر دو طرف مذاکر ه از نتایج مذاکره خوشحال باشند.

بیاموزیم تا با چشم اندازهای بهتر در فروش با صرفه وقت بیشتر، فروش بهتر و موثرتری داشته باشیم. تاکنون کدام یک از راهکارهای بالا را امتحان کردیده اید و چه نتایجی داشته است، آنها را با ما در میان بگذارید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست