تیزر ویدئویی

جایگاه تیزرهای ویدئویی در جذب مخاطب!

شکی نیست که امروزه تیزرهای تبلیغاتی رسانه های اجتماعی. بخش مهمی از یک استراتژی بازاریابی موفق و طولانی مدت برای تولید محتوا است. از این گذشته، محتوای ویدئویی همان چیزی است .که تا حد زیادی مخاطبان را به سوی اینترنت سوق می دهد. و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.اگر خوب به اطراف نگاه کنید، خواهید دید که مارک های برتر. و بزرگ در دنیا، در حجم بالایی برای اتصال به مخاطب مورد نظر. خود و ایجاد ارتباط با آنها از فیلم و تیزرهای تبلیغاتی. با محتوای مناسب استفاده می کنند که فقط با محتوای سنتی امکان پذیر نبود. آنچه ویدیو را برای بازاریابان محتوا مهمتر می کند. رشد روزافزون آن در رسانه های اجتماعی است. امکان اشتراک گذاری ویدئوها در سیستم عامل های مختلف اجتماعی. که در ساله های اخیر به رشدخود رسیده است یکی دیگر از دلایل رشد. این نوع تبلیغات می باشد.

اگر در نظر بگیرید که ۷۹٪ از کاربران ترجیح می دهند به تماشای یک ویدئو بنشینند. تا محتوای متنی را بخوانند و ۵۱٪ بازاریابان ویدیو را به عنوان محتوا با بهترین قابلیت ها. معرفی می کنند، واضح است که بازاریابی ویدیویی یک راهکار نیست بلکه یک ضرورت است. این محبوبیت همچنان نیز رو به افزایش است و فرصتی بی حد. و حصر برای مارک ها برای دستیابی به مخاطبان گسترده ۲٫۳ میلیارد کاربر فعال را نشان می دهد.
کاربران به طور متوسط ​​شش ساعت در هفته به تماشای. مطالب ویدئویی به تنهایی در شبکه های اجتماعی می پردازند. و ۷۹٪ از پاسخ دهندگان موافق بودند که فیلم آسانترین راه برای آشنایی با یک برند آنلاین است. وقتی ویدئوی اجتماعی را همزمان با سفر مشتری دنبال می کنیم متوجه می شویم. که تقریباً سه چهارم (۷۴٪) مصرف کنندگان به ارتباط بین تماشای یک فیلم. در رسانه های اجتماعی و روند تصمیم گیری در خرید آنها اشاره کرده اند. و ۴۶٪ از مصرف کنندگان گفتند. آنها در نتیجه تماشای یک فیلم با نام تجاری در رسانه های اجتماعی خریدی انجام دادند. واضح است ، فیلم اجتماعی یک محرک سریع. و قوی برای تأثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده در طول سفر خرید است.

چگونه یک تیزر تبلیغاتی متناسب با کسب و کار خود داشته باشیم؟

مهم نیست که مشاغل شما در چه اندازه است یا در چه جایگاه شغلی قرار. گرفته اید، اگر هنوز تاثیر ویدئوهای رسانه های اجتماعی را جدی نگرفتید. ، زمان آن رسیده است که در کسب و کار خود و شیوه جذب مخاطب. خانه تکانی به راه بیندازید.

اگر هر کاربر علاقه مند به فیسبوک یا اینستاگرام درمورد اهمیت. ویدیو سؤال کنید، خواهید شنید که این بخشی جدایی ناپذیر از شبکه های اجتماعی. آنلاین آنها است. با توجه به رشد فیلم های رسانه های اجتماعی، جای هیچ تعجبی نیست. که بسیاری از مشاغل، امروز در حال آزمایش محتوای ویدیویی با مارک خود هستند.

ما به شما مشاوره خواهیم داد که چگونه یک تیزر مناسب با شغل خود، با مارک خود تولید کنید و تحول بزرگ در کسب و کار خود به راه اندازید.

فهرست